Re: myszka na 2 lata

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 20:06:22 MET

Użytkownik "Tomek" <x@y.z> napisał w wiadomości
news:4d5e3cb2$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...

> U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż
> bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze stołu
> to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód (łamie się
> tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z grzaniem
> lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003 w ciągłej
> służbie :)

hmm
No to namówiłeś mnie do naprawy przewodu do Microsoft IntelliMouse Optical,
bo tak leży od 2 tygodni a teraz jadę na Dell'owskiej (ma gorszą optykę
niestety)
Bo poza ułamanym kabelkiem co jakieś 3 lata to jest niedozajechania i
precyzyjna oraz nie śfiruje na błyszczącym blacie drewnianym.
Rocznik - hmm.. chyba jeszcze starszy niż Twoja

Pozdro

--
Irokez