Re: myszka na 2 lata

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 10:32:39 MET

W dniu 2011-02-18 10:18, Piotr Rezmer pisze:

> Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
> -ciężka (dwa akumulatory AAA)
> -nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć może to
> zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż
bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze
stołu to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód
(łamie się tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z
grzaniem lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003
w ciągłej służbie :)