Re: Monitor-wzrok

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 13:25:56 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gotfryd Smolik news"
> Nie widzę przeszkód.
> Włącznie z wielodostępnym filesystemem, tj. dostępnym z kilku
>oddzielnych komputerów, w tym w różnych architekturach
>sprzętowych naraz tudzież (naraz) read/write.
> Widzisz gdzieś jakiś problem?
>
> Tylko system operacyjny musi być jakiś sensowny.
> Un*xy, windows* i Maki odpadają, to prawda (ale to zasługa tych OSów,
>a nie całkiem rozsądnego wymogu - i pytania które postawiłeś).
> Odpadają również FATy, NTFS i parę podobnych, bo akurat nie znam
>przypadku (działającej) implementacji w takim trybie.
>
> Ale zasadniczo - przeszkód nie ma.

> [...]

Poszekej. Ja wiem, że w ogólności da się zrobić wielodostępne urządzenie
blokowe. Tylko do tego trzeba jednak trochę logiki po stronie
klienckiej.
A kolega, któremu odpowiadałem, w innym wątku twierdził, że znalazł
urządzenie, które to samo urządzenie udostępnia jako NAS, jak i w tym
samym czasie działa jako USB mass storage. Na pytanie o szczegóły (na
przykład producenta i typ), jakoś dziwnie milkł.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.