Dziwne zachowanie PC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 00:38:06 MET

Mój PCoparty na Sempronie 3000 zaczął sie nagle dziwnei zachowywac.
Bardzo wolno włączają sięwszystkie aplikacje - wygląda to tak, ze klikam
ikonę, muszę odczekąc 4-5 sekund, potem słychac mielenie dysku i aplikacja
powoli wstaje.
To samo jakies bardziej skomplikowane operacje juz po uruchomieniu
aplikacji.
Tak jakby nagle procesor zaczał pracować dużo wolniej niż zwykle.
co sie moglo stac?
Objaw zauwazyłem po przestawieniu komputera w inne miejsce, ale ponieważ
najpierw zdazyło sie to raz na 2-3 uruchomienia a obecnie jest tak cały
czas - nie wiem czy mozna to ze sobą wiązac.

Jak sądzicie?
Jak podejsc do problemu?
Przyznaje, ze troche szkoda mi czasu na stawianie systemu od nowa - wtedy
pewnie miałbym odpowiedz czy problem jest sprzetowy czy nie.

Aha - nic w komputerze sie nie grzeje - powiedziałbym nawet ze zarówno
procesor jak i dyski sa chłodniejsze niz to przewaznie wczesiej bywało.

Z gory wielkie dzieki za wszelkie podpowiedzi.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")