Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2011 - 15:53:38 MET

Dnia 15-02-2011 o 19:53 diverek napisał na pl.comp.pecet:

> Zgodzę się, że różnic w wyposażeniu prawie nie ma. Zewnętrzne SATA III
> (dla mnie niezbędne) i nieco więcej portów USB (dla mnie obojętne) na
> korzyść UD4.

Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej niż posiada płyta której model podałem,
to śmiało możesz brać UD4. Miej również na uwadze, że jest jeszcze model
UD5 i UD7 :)

> Więc zagadek ciąg dalszy: skąd taka różnica w cenie? Czyżby możliwości,
> o/c, stabilność, jakość wykonania...

O to najlepiej byłoby zapytać producenta. Ja się mogę tylko domyślać, że
chodzi głównie o O/C. Jakieś SLI, jeszcze więcej wejść, bardziej
rozbudowany BIOS, podzespoły też mogą być bardziej wytrzymałe na
temperaturę (jak będziemy kręcić to się będzie grzać) itp.

> Pytasz co mi jest niezbędne? Tego przecież nie wiem, bo jej nie
> użytkowałem.

Tak mi się zawsze wydawało, że o wyposażeniu powinno się myśleć przed
zakupem? Później możemy być zdziwieni, gdzie się podziało np FireWire.

> BTW porównywałeś już obie wersje w codziennej pracy czy rozrywce?

Oczywiście, że nie. Nawet nie miałbym kiedy, bo premiera SandyBridge
była 5 stycznia. Inne, a i owszem. Sam teraz posiadam UD4 na AM2+ ;)

--
WiesłaW
Opera Mail