Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 19:53:02 MET

W dniu 2011-02-15 16:54, WiesłaW pisze:

> Rozumiem. Płyta musi być piękna :) bo o O/C nic nie pisałeś.
> Sam piszesz, że funkcje jak w każdej innej. Ekstra natomiast to jest jej
> cena i nie mam na myśli H67. Taka zagadka: co jest Tobie niezbędne w tej
> płycie czego nie ma np Gigabyte GA-P67A-UD3 ?

Zgodzę się, że różnic w wyposażeniu prawie nie ma. Zewnętrzne SATA III
(dla mnie niezbędne) i nieco więcej portów USB (dla mnie obojętne) na
korzyść UD4. Więc zagadek ciąg dalszy: skąd taka różnica w cenie? Czyżby
możliwości, o/c, stabilność, jakość wykonania... Nie upieram się przy
UD4, ot taki przykład. Widziałem recenzję w sieci i wypadła nieźle. Cena
to rzecz względna, dla mnie nie jest jakaś ekstra. Od płyty oczekuję
stabilności i nieprzeciętnych możliwości. Pytasz co mi jest niezbędne?
Tego przecież nie wiem, bo jej nie użytkowałem.
BTW porównywałeś już obie wersje w codziennej pracy czy rozrywce?

--
Pozdrowienia,
diverek