Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 16:54:27 MET

Dnia 15-02-2011 o 15:48 diverek napisał na pl.comp.pecet:

> Hmmm. Płyta świetnie i pięknie wykonana, dobrze zaprojektowana, wygląda
> na stworzoną do O/C. Funkcje jak w każdej innej P67. Szczerze mówiąc nie
> widzę co ona ma takiego extra czego nie mają inne? Różnica między
> podobną MSI niespełna 100zł. Chyba, że miałeś na myśli płyty na H67?

Rozumiem. Płyta musi być piękna :) bo o O/C nic nie pisałeś.
Sam piszesz, że funkcje jak w każdej innej. Ekstra natomiast to jest jej
cena i nie mam na myśli H67. Taka zagadka: co jest Tobie niezbędne w tej
płycie czego nie ma np Gigabyte GA-P67A-UD3 ?

> No właśnie, grzebałem grzebałem i nie mogłem namierzyć w czym tkwi
> problem.
> ...działają poprawnie z dwoma urządzeniami SATA - chodzi tu o SATA w
> ogóle czy tylko o SATA2 ? Jak to rozumieć?

To nie jest jasno napisane?
"urządzenia należy podłączyć do złącz oznaczonych jako SATA3_0 oraz
SATA3_1"
Chodzi o SATA 6Gb/s
http://i53.tinypic.com/2elh9hv.jpg

> No to jest bardzo istotna informacja i chyba jednocześnie odpowiedź
> dlaczego tych płyt nigdzie nie można dostać (tłuką rev.B3 ?)

Na B3 jeszcze trochę trzeba poczekać, ale z dostępności u sprzedawców
wynika, że B2 można kupić. Ja nie próbowałem.

--
WiesłaW
Opera Mail