Re: DDR2 - czy to 400 czy 800MHz?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 16:18:53 MET

Dnia 15-02-2011 o 14:57 GAD Zombie napisał na pl.comp.pecet:

> Jednak Sandra wypisala zupelne bzdury, zupelnie nie wiadomo skad,
> poniewaz okazalo sie, ze te pamieci to 667, czyli 333*2. Skad Sandra
> wziela powyzsza informacje to nie wiem, ale na temat maksymalnej ilosci
> pamieci na plycie tez wypisala bzdury, bo podane jest max 2GB na plycie,
> a w specyfikacji plyty wyraznie jest napisane, ze sa 4 sloty po max. 4GB
> na jeden, czyli w sumie max 16GB. Juz sam fakt, ze mam wpieta kosc 1GB
> do jednego z 4 slotow daje sygnal, ze co najmniej 4GB moglbym tam wlozyc.

Swoją drogą nie chce mi się wierzyć, aby sam moduł nie był jakoś opisany.
To jest najpewniejsze źródło.
Programy takie jak Sandra, Everest i inne zbierajÄ… dane o konfiguracji z
interfejsu DMI (Desktop Management Interface). Sami twórcy programów
ostrzegają, że dane DMI mogą być niedokładne.

--
WiesłaW
Opera Mail