Re: Zestaw do oceny

Autor: rendziq <rendziq_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 16:02:23 MET

On 11 Lut, 18:13, WiesłaW <n...@usun.poczta.onet.pl> wrote:

> O tym możesz poczytać np tu:http://tinyurl.com/6cyxozr

> No dobrze, a potrzebna Tobie płyta na 890GX ? Rozumiem, że znasz różnicę
> między AMD 870 ?http://en.wikipedia.org/wiki/AMD_800_chipset_series

> To prawda, różnica będzie niewielka. Ja szacuję na jakieś od 2 do 5..7%
> dlatego napisałem, że ja bym tak zrobił, bardziej dla dopieszczenia
> zestawu. Dla jednego jest to mało dla drugiego wystarczająco aby
> szarpnąć się na 15 zł :)
> Pamięć Kingston HyperX Blu DDR3 2x2048MB 1333MHz CL9 BOX 164,88 zł
> Pamięć Kingston HyperX Genesis DDR3 2x2048MB 1333MHz CL7 BOX 180,75 zł
> [...]

Dziękuję za odpowiedzi,

Co do GTX 560 a HD6950 to nie mam ochoty bawić się w odblokowywanie,
podmienianie biosów itp. Chce kupić i ma działać :)
Co do innych sugestii (tutaj i z innych źródeł) to doprowadziły one do
zmian w mojej koncepcji - aktualna wizja wygląda tak:

procesor AMD Phenom II Quad-Core 965 BOX Black Edition (stepping C3 -
125W) HDZ965FBGMBOX (HDZ965FBK4DGM)
chłodzenie Scythe Mugen 2 Rev. B SCMG-2100
płyta główna Gigabyte GA-890XA-UD3 (rev. 2.0) GA-890XA-UD3 (rev. 2.0)
karta graficzna GeForce with CUDA GTX 560Ti Gigabyte 1GB DVI&HDMI (PCI-
E) OC GV-N560OC-1GI
pamięć RAM Kingston HyperX DDR3 2X 2GB 1333MHz CL7 Genesis
KHX1333C7AD3K2/4G
zasilacz OCZ StealthXStream 2 Pro 700W 80+ modular SLI PSU OCZ700SXS2
obudowa SilentiumPC Gladius GD-800 Pure Black - bez zasilacza GD-800
napęd DVD LG SuperMulti DVD+/-RW GH22NS50 bulk black (Serial Ata, bez
oprogr.) GH22NS50

Jak teraz?