Re: Pamiec PC3200 a PC2100

Autor: Tomi <tomi_at_tom.pl>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 15:35:31 MET

?

Użytkownik "Gabriel Zastawnik" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Tomi" <tomi@tom.pl> napisał w wiadomości
> Musiałbyś trafić żeby pamięć DDr400 nie działała jako DDR333. Sam na
> starym sprzęcie (płyta Asusa na KT400 z prockiem FSB 333 miała pamięci
> DDR400 (2szt) i DDR333 (1 szt.). Śmiagało pięknie aż do wymiany MB.
> Oczywiście wszystkie pamięci bez ECC - jesteś pewien że masz taką? Zwróć
> uwagę na organizację RAM-u - nowe kości mogą być widoczne jako połowa
> nominalnego rozmiaru (tak miałem z 1 modułem 1GBktóry był widziany jako
> 0,5GB).

W chwili obecnej mam pamiec:
256 MB DDR PC2100
Producent Elixir
CL 2.5, 266Mhz

W zasadzie tyklo tyle udalo mi sie odczytac z tej kostki.

Poniewaz system dzialal niestabilnie przetestowalem posiadaną pamiec
Memtestem i
GoldMem i programy te wykryly bledy w tej kostce.

Dlatego stara 256-ka zostanie wyrzucona, a chcialem kupic pamieci, o ktorych
wspomnialem w pierwszym poscie, czyli:
Producent: Samsung
Technologia DDR SDRAM
Pojemność 512 MB
Taktowanie DDR 400MHz
Przepustowość PC3200
Opóźnienie CL3
Napięcie 2.5V
Złącze 184PIN

Stad moje pytanie na grupie, czy poleci z taką plytą jak posiadam:) Moze
dzialac
wolniej - mnie to nie przeszkadza. Byle by tylko wogole dzialala:) I bylo by
dobrze jakby mi nie "zjadlo" pol kostki czyli widzialo cale 512MB:)

Niestety nie mam jak "organoleptycznie" przetestowac czegos takiego, bo nie
mam
pamieci tego typu do ewentualnego testowania.

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik