Re: Zestaw do oceny

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 18:13:05 MET

O tym możesz poczytać np tu: http://tinyurl.com/6cyxozr

> Płyta ze zintegrowaną nie jest jakoś bardzo potrzebna, ale jest tańsza
> niż porównywalna bez i dobrze wypada w testach.

No dobrze, a potrzebna Tobie płyta na 890GX ? Rozumiem, że znasz różnicę
między AMD 870 ?
http://en.wikipedia.org/wiki/AMD_800_chipset_series

> Faktycznie będzie odczuwalna różnica między CL9 a CL7? bo z tego co
> dotychczas wyczytałem to marginalnie widać przy użytkowaniu (bo chcę z
> komputera korzystać, a nie zapuszczać na nim benchmark za
> benchmarkiem )

To prawda, różnica będzie niewielka. Ja szacuję na jakieś od 2 do 5..7%
dlatego napisałem, że ja bym tak zrobił, bardziej dla dopieszczenia
zestawu. Dla jednego jest to mało dla drugiego wystarczająco aby
szarpnąć się na 15 zł :)
Pamięć Kingston HyperX Blu DDR3 2x2048MB 1333MHz CL9 BOX 164,88 zł
Pamięć Kingston HyperX Genesis DDR3 2x2048MB 1333MHz CL7 BOX 180,75 zł
agito.pl

> A jaki inny zasilacz polecasz? OCZ StealthXStream 2 700W 80+ SLI 120mm
> będzie dobrym zamiennikiem (niewielka oszczędność, ale jest).

Patrząc na parametry... to niezły zasilacz. Patrząc na linię 12V:
OCZ ModXStream Pro 700W - 552W
OCZ StealthXStream2 700W - 700W ! Dali czadu ...

Jeszcze grafika. GTX 560Ti to całkiem niezła karta, ale jak szaleć to
wspomnę jeszcze o Radeonie HD 6950. Poczytaj: http://tinyurl.com/5trfjn2

--
WiesłaW
Opera Mail