Re: Zestaw do oceny

Autor: rendziq <rendziq_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 15:52:22 MET

> Parę uwag. Phenom 965 występuje w wersji o TDP 125W i 140W, ale jak widać
> na
> zużyciu energii za bardzo Ci nie zależy. :). Płyta jest za zintegrowaną
> grafiką,
> potrzebna?
> Pamięci brałbym o wysokich timingach, najlepiej CL7. Zasilacz taki kupiłem
> (600W).
> Został mi jeden kabelek. Teraz nie dopłaciłbym już do modułowego.
>
> --
> WiesłaW
> Opera Mail

Zbiorcza odpowiedź - mugen wg opinii na komputroniku się mieści.
Dzięki za namiar na Connera i Herkulesa - Ideał i Perfect znam i
korzystam :)
Co do różnych phenomów to czy oprócz poboru mocy różnią się jakoś?
Płyta ze zintegrowaną nie jest jakoś bardzo potrzebna, ale jest tańsza
niż porównywalna bez i dobrze wypada w testach.
Faktycznie będzie odczuwalna różnica między CL9 a CL7? bo z tego co
dotychczas wyczytałem to marginalnie widać przy użytkowaniu (bo chcę z
komputera korzystać, a nie zapuszczać na nim benchmark za
benchmarkiem :) )
A jaki inny zasilacz polecasz? OCZ StealthXStream 2 700W 80+ SLI 120mm
będzie dobrym zamiennikiem (niewielka oszczędność, ale jest).

Z góry dziękuję

Pozdrawiam,