Re: Sprężone powietrze ale wielokrotnego użytku...

Autor: radar <_sara__at__post_._pl_>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 14:34:41 MET

> O jakim ciśnieniu roboczym? Atestowane na terenie Polski czy EU?

300 bar, PL

> Ale z drugiej strony dla kogoś nieobeznanego z wysokimi ciśnieniami może
> być bardzo niebezpieczna gdy spróbuje dmuchać bez żadnej redukcji.

Fakt i dlatego dla zółtodziobów pozostaną spreje ;)

> Trzeba patrzeć co się kupuje a i tak w większości wypadków wystarczy
> porządny odkurzać o ile posiada możliwość podłączenia rury do wydmuchu.
> wiele nowych nie pozwala. Reszta to kwestia dorobienia sobie jakichś
> redukcji.

Porządny odkurzacz to porządna kasa. A jak to urządzenie
elektryczno-mechaniczne to podatne na uszkodzenia. No i worki trzeba
zmieniać ;)

> Ja mam pare butli a i tak używam odkurzacza i pompki do aerografu.
> Wygodniejsze w operowaniu a do przedmuchiwania zabitych kurzem
> radiatorów wystarczy.

Zależy co komu wygodnie i co ma prościej technicznie rozwiązane. Przy
okazji pytanie, czy nie znajdziesz jakiegoś gotowego patentu na
pompowanie rowerów - w butlach z powietrzem po nurkowaniu zawsze zostaje
mi trochę powietrza (50 bar czasem więcej czasem mniej ;)

:)

--
radar