Re: Sprężone powietrze ale wielokrotnego użytku...

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 15:22:25 MET

Dnia 2011-02-11, o godz. 14:34:41
radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

> 300 bar, PL

A to jeszcze pytanie czy stalówka czy kompozyt? Możesz jakimś linkiem
ciepnąć na priv? Szukam butli tej wielkości do pewnej samoróbki.

> Porządny odkurzacz to porządna kasa. A jak to urządzenie
> elektryczno-mechaniczne to podatne na uszkodzenia. No i worki trzeba
> zmieniać ;)

Stary Zelmer sprawdza się doskonale choć cichy nie jest. Na wydmuch
worka nie trzeba a jakby był to jest z dzianiny wielokrotnego użytku ;-)

> Zależy co komu wygodnie i co ma prościej technicznie rozwiązane. Przy
> okazji pytanie, czy nie znajdziesz jakiegoś gotowego patentu na
> pompowanie rowerów - w butlach z powietrzem po nurkowaniu zawsze
> zostaje mi trochę powietrza (50 bar czasem więcej czasem mniej ;)

Może zwykły "pistolet" z manometrem do "garażowej" sprężarki i jakiś
reduktor wcześniej? Tyle że taki in-line na butlę to ciężko będzie
znaleźć który będzie dawał na wyjściu kilka barów. Miałem kiedyś
regulowany wkręcany do butli który dawał od zera do ~80 barów ale dawno
poszedł na handel.

Zdrówko