Re: Jaka słuchawka z mikrofonem?

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 12:06:08 MET

On 08/02/2011 22:13, AGA wrote:

> Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.
>
> Może ktoś ostatnio kupił taką słuchawkę i może polecić, że warto kupić
> lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

Mam jakiegos creativa, na obydwa uszy ale dziala. Nie bardzo wiem co
mozna o takiej sluchawce napisac, po prostu jest tania, ma mikrofon
(zaskakujaco dobry) i costam w niej slychac, sprzet audiofilski to to
nie bedzie.

Zwracaj uwage na wylaczanie mikrofonu na kablu, przydatna rzecz.

--
Pozdrawiam
Kamil