Re: Jaka słuchawka z mikrofonem?

Autor: AGA <AGAGA_at_AGAGA.pl>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 23:13:57 MET

> taka jest tez moja opinia, mam sluchawki z glosnoscia na kablu i tylko tym steruje glosnoscia (w winie mam na maksa)

Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.

Może ktoś ostatnio kupił taką słuchawkę i może polecić, że warto kupić
lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodową?
Czy to się sprawdza, w szczególności przy Skype'ie?
Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
(do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

Pozdrawiam
AGA