Re: Problem z USB hubem w monitorze DELLa

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 22:11:16 MET

"Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> wrote in message
news:iihnua$28k$1@inews.gazeta.pl...
> Powitanko,

> Moim zdaniem najprawdopodobniej masz uwalone (zasniedziale, luzne,
> skrzywione) styki w zlaczu i/lub kablu. Mozliwy jest tez zimny lut w
> monitorze (to pieprzone ROHS). U mnie za posrednictwem 2709 bangla "karta"
> muzyczna UX2, czasem po kilkanascie godzin i nigdy problemow nie bylo.
> Jedyne problemy mialem z jakims tanim flashem USB, ktory ma zbyt cienki
> plastik w zlaczu i sobie lata w porcie USB, co czasem powoduje rozlaczanie
> sie.

Niestety wtyczki siedzą ciasno w gniazdkach monitora.
Przez większą część dnia wszystko bangla jak należy (właśnie
piszę to przez klawiaturę tak podłączoną) ale są jakieś takie
fazy w czasie dnia że co chwilę słyszę w głośnikach plum-plum
i napisać niczego się nie da bo się klawiatura wyłącza...

Przełożyłem wtyczkę USB monitora w inne gniazdko USB peceta
i parę godzin był spokój, ale właśnie przed chwilą zaczęło znowu
plumpkać... Jakiś świrus czy co?