Re: Problem z USB hubem w monitorze DELLa

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 23:09:30 MET

W dniu 2011-02-04 18:51, Pszemol pisze:
> Czy zdarzyło się Wam coś takiego że po kilku godzinach używania
> hub USB w monitorze szwankuje i słychać w głośnikach plumpkanie
> USB rozłączanych i załączanych urządzeń?
> Mam w monitor wetkniętą myszkę i klawiaturę USB i mnie to boli :-)
Naprawialem już 2 monitory dell 24" ~3letnie (naprawdę fajne swoją
drogą, ips) którym sypał się zasilacz. Objawy pierwsze - zintegrowany
czytnik kart szalał, zintegrowany hub usb szalał (zależnie od
podłączonych urządzeń mniej lub bardziej). Objawy kolejne -
migotanie/pasy na podświetlaniu (interferencja częstotliwości z pwm
podświetlania z częstotliwością źle tłumionych tętnień z zasilacza).
Winny - zasilacz, dokładniej wyschnięte kondensatory elektrolityczne.
Wymiana na takie same ale lepsze ;) i jak ręką odjął .