Re: Monitor-wzrok

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 01:42:51 MET

On Mon, 31 Jan 2011, the_foe wrote:

> no dobra. prawie kazdy, mozna kupic specjalna karte

  Jej specjalność polega na tym, że jest to każda współczesna NVidia
zaliczona do kategorii "nadaje się do gier". Nawet jeśli "tylko od biedy
nadaje się do gier".
  Trochę więcej wymaga obraz video 1920x1080, (karta musi nadążyć
z podwójnym buforowaniem).
  Specyfikacje na stronie NVidii ;)

> i wtedy przed dual linka wyciagnac 120 Hz, tylko po co? Niby do 3D

  Coż, "niby", bo rzeczywiście to tylko stereowizja :|
  Tyle, że >10 lat temu, kiedy kupowałem CRT, było to (już) jedno
z kryteriów (u mnie). I poważnie się zastanawiałem co będzie jak
mi ten CRT padnie. Dożył ;)

> Nie zmienia to faktu ze w tej chwili 99,9% monitorow LCD na naszych biurkach

  Ty mi tutaj nie wyjeżdżaj z procentami.
  U mnie góra 75% w szczycie (licząc zabytki, najczęściej nieużywane) :P
  Proszę o wsparcie w procentach przez pozostałych posiadaczy 100Hz++
(wiem, zaraz po piwie otworzą) ;)

pzdr, Gotfryd