Re: Monitor-wzrok

Autor: the_foe <the_foe_at_wupe.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 03:06:13 MET

W dniu 2011-01-31 22:05, Irokez pisze:
> Miałem CRT NEC'a z wyższej półki.Bardzo fajnie się na nim pracowało.
>
> Potem wszyscy przechodzili na LCD a mnie diabli brały jak przy tym
> siedziałem. Oczy bolały i kolory do dupy.

to moze miec zwiazek, tanie LCD nie maja pelnych przetwornikow na
subpiksel (zamiast 8 bitow maja 6) wtedy brakujace 2 bity emuluja
obcinajac czestotliwosc odswiezania subpiksela (dla danego koloru).
Polega to na tym ze jak subpiksel musi wyswietlic kolor z poza mozliwej
palety to zaczyna "migac" odpowiednio kolorem wyzszym i nizszym od
zadanego tak aby bezwladnosc oka ujrzala szersza palete barw.

--
the_foe