Re: Monitor LCD LED

Autor: PiteR <email_at_fauszywy.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 23:41:03 MET

LP pisze tak:

> Też mam 2243 i nic a nic mi te przyciski nie przeszkadzają, ale
> może dlatego, że nie zmieniam często ustawień, a wszystko wyłączam
> z listwy.

na początku się psuły raz działały raz nie, musiałem rozbierać nowy
monitor i naprawiać, obudowa jest na zatrzask #$%&* :/

nie widać ich w ciemności, nie da się ich namacać, trzeba przyświecać
myszką albo celować wg trayu

można przypadkiem dotknąć nie to co trzeba np auto i zepsuć sobie
ostrość obrazu, odpalanie Nokia test i regulacja :/

żeby ściemnić obraz minusem trzeba najpierw "rozjaśnić" plusem bo plus
wywołuje menu a minus nie :)

--
Piotr