Re: Monitor LCD LED

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 18:40:34 MET

Użytkownik "PiteR"> LP pisze tak:

> na początku się psuły raz działały raz nie, musiałem rozbierać nowy
> monitor i naprawiać, obudowa jest na zatrzask #$%&* :/
>
> nie widać ich w ciemności, nie da się ich namacać, trzeba przyświecać
> myszką albo celować wg trayu
>
> można przypadkiem dotknąć nie to co trzeba np auto i zepsuć sobie
> ostrość obrazu, odpalanie Nokia test i regulacja :/
>
> żeby ściemnić obraz minusem trzeba najpierw "rozjaśnić" plusem bo plus
> wywołuje menu a minus nie :)

Być może, tylko że ja od nowości nie zmieniałem ustawień, więc mnie to
ominęło. A kupiłem go, bo nauczony przykrym doświadczeniem znajomych co
nabyli w tym samym czasie inne "modne" modele samsunga - ten jako
nieliczny ma matową obudowę i diodę która nie wali po oczach(czasami trzeba
aż zalepiać takiego świetlika plastrem;). No i od ponad dwóch laty nie
miałem z nim żadnego problemu, a swoje juz wyświecił.

Pozdr

--
LP