Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 28 Jan 2011 - 21:08:48 MET

On Fri, 28 Jan 2011 13:36:47 +0100, Tomasz Chmielewski
<tch@nospam.wpkg.org> wrote:

>Alez jak najbardziej sie trzymam.
>Bo okazuje sie, ze twoje "bezwonne", to tyle co "smierdzi innaczej jak
>zwykle papierosy".

nie a przywolywanie tu WC w PKP jest zupelnie od czapy.
chciales sprawic wrazenie, ze miales kontakt z takim urzadzem, sorry
ale po tym co napisales to watpie. moze ktos cie oszukal i sprzedal ci
przebranego camela.
wiec kup takiego e-peta. postaw dwie osoby na przeciwko siebie w
odleglosci okreslonej przestrzenia osobista i kaz im zapalic e-peta i
zwyklego, a potem, zdaj relacje.
mam w biurze, dwie osoby, ktore przez jakis, chyba na zlosc szefowej,
palily takie e-papierosy w stosunkowo niewielkiej przestrzeni. nie
bylo nic czuc mimo, ze nasze biurka sa nie tak daleko od siebie, nawet
jak palily jednoczesnie.

>Ja zrozumialem, ale czy ty zrozumiales?

mozesz przyjac jako pewnik, ze rozumiem to co pisze.

>Bo to, ze "98% nikotyny z e-papierosa idzie prosto do pluc" - to wiemy.
>Ale dziwnie jakos nikt nie napisal, ile sie wydostaje z powrotem do
>otoczenia, przy wydechu.
>Bo wlasnie o to mi chodzilo piszac "czesciowo".

niech nawet bedzie te cale 2%. pytalem jaki zapach ma nikotyna i jaka
jest jej koncentracja w wydychanej mieszance oraz w powietrzu na okolo
palacza? co najbardizej smierdzi z papierosow? co jest najbardziej
szkodliwe w paleniu biernym? zastanow sie przez chwile o co chcesz
kopie kruszyc. <rs>