Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Fri 28 Jan 2011 - 21:53:16 MET

On 28.01.2011 21:08, rs wrote:

> nie a przywolywanie tu WC w PKP jest zupelnie od czapy.
> chciales sprawic wrazenie, ze miales kontakt z takim urzadzem, sorry
> ale po tym co napisales to watpie. moze ktos cie oszukal i sprzedal ci
> przebranego camela.
> wiec kup takiego e-peta. postaw dwie osoby na przeciwko siebie w
> odleglosci okreslonej przestrzenia osobista i kaz im zapalic e-peta i
> zwyklego, a potem, zdaj relacje.

Dziekuje, nie pale.
Nie od dzis wiadomo, ze palacze maja spory problem z narzadem powonienia.

(...)

> mozesz przyjac jako pewnik, ze rozumiem to co pisze.

Najwyrazniej w dalszym ciagu nie.

> niech nawet bedzie te cale 2%.

Nie, dalej nic nie zrozumiales.

Wdychajac powietrze, w ktorym jest ok. 21% tlenu, wydychasz ok. 17%
tlenu i ok. 4% dwutlenku wegla.

Z nikotyna rozumiem jest inaczej, i pluca palacza pochlaniaja ja w
calosci, hmm?

> pytalem jaki zapach ma nikotyna i jaka
> jest jej koncentracja w wydychanej mieszance oraz w powietrzu na okolo
> palacza?

Przed chwila sam pisales, ze "cale 2%" (bo najwyrazniej cala reszte, te
100% z 98%, pochlaniaja pluca palacza).

> co najbardizej smierdzi z papierosow? co jest najbardziej
> szkodliwe w paleniu biernym? zastanow sie przez chwile o co chcesz
> kopie kruszyc.<rs>

Najpierw udowodnij, ze nikotyna pozytywnie wplywa na zdrowie.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org