Jak to zrobić...?

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 19:46:08 MET

Witam.
Postanowiłem trochę unowocześnić stary komputer. I zamówiłem u różnych
sprzedawców części.
Płyta: Gigabyte GA-H55M-UD2H
http://www.emarket.pl/p%C5%82yty-g%C5%82%C3%B3wne/gigabyte-ga-h55m-ud2h-h55-dual-ddr3-1333-mhz-ieee-glan-matx-ga-h55m-ud2h/p-c6700571
Procesor Intel Core i3 530 2.93 GHz plus inne rzeczy(nagrywarka DVD,HDD,
mysz itd..).
Chcę wykorzystać możliwości graficzne procesora więc zestaw nie będzie
zawierał karty graficznej.
Jaką pamięć polecilibyście do tej płyty i procka? Chodzi o producenta i jej
wielkość aby dało się sensownie na tym zestawie pracować.
Najlepiej aby wybrać coś z tej strony:
 http://www.apollo.pl/store/164

Przyznam, że trochę zaczynam się bać czy dam radę dobrze poskładać to
wszystko. Najbardziej tego jak zamontować procesor i boxowe chłodzenie. Jaką
pastę wybrać i jak posmarować aby później nie było komplikacji(przegrzania).
Tu wielka prośba do doświadczonych o łopatologiczne wytłumaczenie tematu!
Mam nadzieję, że zasilacz Chieftec 450 W da radę uciągnąć ten zestaw?
Przypomnę: płyta i procesor jak wyżej, do tego 2 dyski Sata( 500 GB i 1 TB),
nagrywarka DVD Sata, często będę korzystał kontrolera z FireWire.

Dziekuję za ewentualną pomoc.
Wieslav