Re: Jak to zrobić...?

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 22:02:22 MET

Użytkownik "wieslav" <wieslav54@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ihhtib$dar$1@mx1.internetia.pl...
> Witam.
> Postanowiłem trochę unowocześnić stary komputer. I zamówiłem u różnych
> sprzedawców części.
> Płyta: Gigabyte GA-H55M-UD2H
> http://www.emarket.pl/p%C5%82yty-g%C5%82%C3%B3wne/gigabyte-ga-h55m-ud2h-h55-dual-ddr3-1333-mhz-ieee-glan-matx-ga-h55m-ud2h/p-c6700571
> Procesor Intel Core i3 530 2.93 GHz plus inne rzeczy(nagrywarka DVD,HDD,
> mysz itd..).
> Chcę wykorzystać możliwości graficzne procesora więc zestaw nie będzie
> zawierał karty graficznej.
> [...]

NIe napisałes jaki masz system operacyjny a to podstawowa informacja przy
wyborze pamieci
Paste masz standartowo na radiatorze wiec jak boxowy wentylator to i boxowa
pasta da rade.
450W wystarczy w zupełnosci...
"Chcesz wykorzystać mozliwosci graficzne procosora... " raczej chipsetu płyty
głownej. Procesor sie tym nie zajmuje.