Re: Odtwarzanie filmów na TV

Autor: Simon <simw_at_ASPAMMpoczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 19:37:03 MET

W dniu 2011-01-21 15:29, olo pisze:
> Witam
>
> Zakupiłem niedawno TV 47''.
Prawdopobnie masz więc nowoczesny odbiornik.
To dobra wiadomość.
Nowoczesny odbiornik telewizyjny powinien umieć pracować w kilku trybach
odświeżania 50, 23.97/24, 59.94/60 Hz.

Podstawa w tym wszystkim to ustawienie w sterownikach karty graficznej
opcji synchronizacji pionowej.
Druga sprawa to odpowiednie oprogramowanie, które potrafi dostosować się
do odtwarzanego materiału.
W ten sposób będzie zachowana płynność odtwarzanego materiału.

Co do oprogramowania to najłatwiej można to zrobić w XBMC pod linuxem.
Dostajemy wtedy bardzo dużą możliwość skonfigurowania zarówno karty
graf. jak i wyświetlanego materiału.
Szczegóły można zaleźć tutaj:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=70068

Co do monitorów to powyższe tryby na pewno obsługują obecne telewizory
ze stajni Samsunga