Odtwarzanie filmów na TV

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 15:29:34 MET

Witam

Zakupiłem niedawno TV 47''. Póki co puszczam sobie na nim filmy z
laptopa po kablu DVI/HDMI. Zauważyłem dziwną rzecz: przy poruszających
się względem siebie dwóch kontrastowych obiektach występuje denerwujący
efekt nie wiem jak to nazwać... załamania elementu. Spotkałem się już
kiedyś z czymś takim pracując we flashu. Przesuwanie czarnego elementu
po białym tle w animacji powodowało, że czarny element "łamał się" - i
jego górna/dolna część przesuwała się szybciej niż ta druga. Dokładnie o
takim efekcie mówię podczas oglądania filmów.

Czy mówimy tutaj o niedoskonałości karty graficznej? (GeForce 8600M).
Ten sam problem występuje na laptopie żony z kartą serii GeForce 9xxx
(nie pamiętam dokładnie co tam jest). Oba lapki działają na Ubuntu 10.10

Jeśli jest to kwestia karty graf. to jaka karta graficzna już nie ma
takiego problemu? W razie czego złożę jakimś tanim kosztem kompa do
oglądania filmów

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby