Re: HDD stacja dokujaca

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 14:50:25 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Jan 2011 02:57:09 -0500
 doszła do mnie wiadomość <a33lj652pvphv63m66v12bmp3ugvanadbs@4ax.com>
 od rs <no.address@no.spam.pl> :

>no nie za bardzo chyba to jest regula, bo mam wlasnie przed soba WD,
>hitachi deskstar, seagate'a i maxtora i wszystkie maja blok jumperow
>umieszczone tak samo. miedzy zasilaniem, a zlaczem danych. czyli taka
>sama konfiguracja jak na focie tego dock'a. <rs>

Faktycznie, masz rację, wziąłem kilka starych dysków do ręki,
większość ma tak, jak mówisz, ale nie wszystkie - w starszych
modelach(<1GiB) złącze zasilania przylega do złącza danych, ale jest
jeszcze jedno, niektóre dyski mają 5, a niektóre 4 pary jumperów,
przez to mają różne odległości między złączem zasilania a złączem
danych. Może skleć sobie jakąś przejściówkę?

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko