Re: HDD stacja dokujaca

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 20:06:01 MET

On Sat, 22 Jan 2011 14:50:25 +0100, Tomasz Jasi艅ski
<Belzebub@invalid.invalid> wrote:

>Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Jan 2011 02:57:09 -0500
> dosz艂a do mnie wiadomo艣膰 <a33lj652pvphv63m66v12bmp3ugvanadbs@4ax.com>
> od rs <no.address@no.spam.pl> :

>Faktycznie, masz racj臋, wzi膮艂em kilka starych dysk贸w do r臋ki,
>wi臋kszo艣膰 ma tak, jak m贸wisz, ale nie wszystkie - w starszych
>modelach(<1GiB) z艂膮cze zasilania przylega do z艂膮cza danych, ale jest
>jeszcze jedno, niekt贸re dyski maj膮 5, a niekt贸re 4 pary jumper贸w,
>przez to maj膮 r贸偶ne odleg艂o艣ci mi臋dzy z艂膮czem zasilania a z艂膮czem
>danych. Mo偶e skle膰 sobie jak膮艣 przej艣ci贸wk臋?

przejrzalem wszystkie dyski jakie mam w domu, a bylo tego ze 40 sztuk
(czesc dawno padnietych) i nie znalazlem ani jednego, ktory by mial
inna konfiguracje zlacza danych i zasilania niz ta o ktorej wspomialem
wczesniej. wiec jesli to jest ten problem, na ktory zwraca uwage
producent, to nie powienien on byc moim problemem.
natomiast niepokoi mnie nadal zdanie:
"Western Digital IDE hard drive is not supported by this docking
station on IDE slot due to _different_ data_ connector_"
ktore mowi innym zlaczu danych, z czym sie nie spotkalem. <rs>