Re: HDD stacja dokujaca

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 08:57:09 MET

On Sat, 22 Jan 2011 07:59:11 +0100, Tomasz Jasiński
<Belzebub@invalid.invalid> wrote:

>Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Jan 2011 19:17:37 -0500
> doszła do mnie wiadomość <948kj61vuet8c5480saetvhcv9u2d91th9@4ax.com>
> od rs <no.address@no.spam.pl> :

>W dyskach WD IDE między złączem danych a złączem zasilania jest blok
>jumperów, w dyskach innych firm blok jumperów znajduje się przy
>krawędzi dysku, a złącze danych i zasilania przylegają do siebie.

no nie za bardzo chyba to jest regula, bo mam wlasnie przed soba WD,
hitachi deskstar, seagate'a i maxtora i wszystkie maja blok jumperow
umieszczone tak samo. miedzy zasilaniem, a zlaczem danych. czyli taka
sama konfiguracja jak na focie tego dock'a. <rs>