Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 22:14:51 MET

Dnia 2011-01-21 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

> Ile razy mam tłumaczyć że nie interesuje mnie desktop w 4 kawałkach
> z 20 kablami, który nie zmieści się przecież na półce...

Cienie może i nie,ale ten komputer miał być dla kogoś innego
z problemami ze wzrokiem.

> Ty jednak musisz być opóźniony w rozwoju skoro nie rozumiesz co czytasz.
> Problemy z małym fiutem mogą być u Ciebie połączone z problemami
> z małym mózgiem - być może mają nawet tą samą przyczynę...

No zobacz, całkiem to samo pomyślałem o tobie.
Sprzęt dla osoby mającej problemy ze wzrokiem potrzebny duży monitor
a potem olać monitor musi być laptop i nieważne że mały ekran.
Myślisz przy pomocy tego pasjonującego się organu czy jak ?

Pozdrawiam