Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 18:19:30 MET

"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message
news:ihcbma$v8e$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-01-21 15:33, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

> Tyle ¿e rozdzielczo¶æ nie musi byæ taka sama.
> Ten z linka przy 17 calach ma rozdzielczo¶æ 1600x900, dla osoby ze
> s³abym wzrokiem pasowa³o by co¶ o podobnej rozdzielczo¶ci ale
> przek±tnej 20 do 22 cali. I piksele w 99% przypadków bêd± jednak
> wiêksze na stacjonarnym.

G³upoty wygadujesz. Kupuj sobie stacjonarny jak lubisz.
Ja sobie kupi³em laptopa bo lubiê laptopa.

> Sprzêt przeno¶ny kupuje siê do pracy w wiêcej ni¿ jednym miejscu.

Bzdura. Sprzêt przeno¶ny kupuje siê wtedy, gdy trzeba go przenosiæ.
Nawet je¶li jest to przenoszenie ze sto³u na pó³kê w szafie.

> A stacjonarny tak trzeba wkomponowaæ w pokój aby nie przeszkadza³.
> A ¿e konkretny argument o wielko¶ci pikseli ju¿ pad³ to g³ówkuj
> jak ten stacjonarny ³adnie wpasowaæ. :-)

Nie mam ochoty g³ówkowaæ. Nie mam potrzeby niczego wpasowywaæ
w nic. Do u¿ywania wyci±gnie siê laptopa z rega³u, po u¿yciu siê go tam
schowa. 5 sekund roboty i grat nie stoi i nie szpeci na stole niepotrzebnie
przez resztê dnia.

To ty poruszy³e¶ ten swój problem.