Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 18:21:12 MET

"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message
news:ihcdal$815$1@inews.gazeta.pl...

> O i tu w końcu znalazłem zastosowanie dla tych wielkich czcionek
> i przycisków domyślnie ustawionych w linuxie :-)
> Dla mnie zawsze były za wielkie ale dla starszej osoby jak znalazł.
> Pixele przestają mieć znaczenie.

W Windows też to można zrobić bez manipulowania rozdzielczością.
Dlatego ważny jest jak największy ekran bo jak zwiększysz czcionkę
i ikony na małym ekranie to po prostu nie zmieścisz ich tam wiele.
Ludzie jednak lubią teoretyzować i wymądrzać sie w temacie którego
w ogóle nie rozumieją i jeszcze bezczelnie po chamsku robią aluzje
na temat mody czy rozmiarów fiuta. Ale chamów nigdzie nie brakuje :-(