Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 17:19:19 MET

Dnia 2011-01-21 15:33, Użytkownik Pszemol napisał:

> Im większa przekątna tym większe piksele przy tej samej rozdzielczości.
> Poza tym można powiększyć piksele używając laptopa w rozdzielczości
> mniejszej niż nominalna, a do tego trzeba dużego ekranu bo inaczej
> widzisz niewiele na ekranie. To zwykła arytmetyka.

Tyle że rozdzielczość nie musi być taka sama.
Ten z linka przy 17 calach ma rozdzielczość 1600x900, dla osoby ze
słabym wzrokiem pasowało by coś o podobnej rozdzielczości ale
przekątnej 20 do 22 cali. I piksele w 99% przypadków będą jednak
większe na stacjonarnym.

> Nie ma stać w miejscu, ma być odkładany na półkę. Nie umiesz czytać?
> Gdyby było lepszym dla mnie rozwiązaniem to bym go wybrał.
> Ale nie jest dla mnie lepszym rozwiązaniem. Lepszym rozwiązaniem
> jest laptop.

Sprzęt przenośny kupuje się do pracy w więcej niż jednym miejscu.
A stacjonarny tak trzeba wkomponować w pokój aby nie przeszkadzał.
A że konkretny argument o wielkości pikseli już padł to główkuj
jak ten stacjonarny ładnie wpasować. :-)

> Masz jakieś kompleksy na tym punkcie że tak Cię temat pasjonuje?

Mnie pasjonuje ?
A tych co na ten temat dyskutują nie pasjonuje, a dyskutują tylko
z ... ? No właśnie z jakiego powodu poruszasz ten problem ?
Fascynuje cię czy jak ? :-)

Pozdrawiam