Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 15:33:36 MET

"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message
news:ihbiqh$hlm$1@news.onet.pl...

> Osobie która ma słabe oczy potrzeba ekranu z dużymi pikselami
> a nie z dużą przekątną.

Im większa przekątna tym większe piksele przy tej samej rozdzielczości.
Poza tym można powiększyć piksele używając laptopa w rozdzielczości
mniejszej niż nominalna, a do tego trzeba dużego ekranu bo inaczej
widzisz niewiele na ekranie. To zwykła arytmetyka.

> A skoro i tak ma stać w miejscu to jakaś mała obudowa
> z płytą mini lub mikro będzie sporo lepszym
> rozwiązaniem.

Nie ma stać w miejscu, ma być odkładany na półkę. Nie umiesz czytać?
Gdyby było lepszym dla mnie rozwiązaniem to bym go wybrał.
Ale nie jest dla mnie lepszym rozwiązaniem. Lepszym rozwiązaniem
jest laptop.

> Czyli jak widać trafiłem w dziesiątkę.

Masz jakieś kompleksy na tym punkcie że tak Cię temat pasjonuje?