Re: wd green dyski

Autor: Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski_at_autograf.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 21:22:25 MET

W dniu 2011-01-14 22:44, boxfish pisze:

> Z tego powodu o ile pamiętam na dysku jest chyba info czym formatować
> dla np XP - narzedziem ze strony Wd ;-)

Sprawdzone. Dysk sformatowany w czasie instalacji XP to muł. Dysk
sformatowany przed instalacją za pomocą Acronisa pobranego ze strony WD
pracuje dużo szybciej. Ale jak ktoś potrzebuje naprawdę szybkiego dysku
to polecam serię black. Dyski są sporo głośniejsze od grennów ale
zauważalnie szybsze. Miałem system na greenie, przeniosłem (tym samym
Acronisem pobranym ze strony WD) na blacka i start systemu skrócił się o
jakieś 20 kilka sekund.