Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 01:14:05 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:37:01 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

> Nie no biorę to pod uwagę. Zauważ jednak, że w zdecydowanej większości
> struktura jest taka:
>
> ______ pecet/laptop rodzica
> /
> modem--- AP------ pecet dziecka
> \
> \_____ ew. pecet drugiego rodzica/ drugiego dziecka
>
> Oni między sobą się nie kontaktują. Kożdy sobie rzepkę skrobie ;)

Serio? W zdecydowanej większości znanych mi przypadków bardzo szybko pojawia
się zapotrzebowanie na wspólną przestrzeń dyskową - na zdjęcia z wakacji,
urodzin cioci Zdzisi, filmów ze ślubu wujka Staszka...

> Proponowanie komuś aby jednoosobowo użytkował 2 pecety z jakichkolwiek
> względów (niech to bedzie nawet dbałość o jego dobro sic!!) to tu już
> trzeba postawić mały necik wewnętrzny, a to nie dla każdego jest jak
> splunąć ;)

Wiesz - to już mocno zależy. :) Na przykład od tego, jak ktoś określa swoje
potrzeby, kto ich słucha i kto doradza. Jak czasami zdarza mi się wleźć do
Saturna czy innego tego typu sklepu i słyszę, co "fachofcy" z obsługi
wygadują, to mnie na miejscu pusty śmiech i jasny szlag trafia...

> Myślę, że raczej kierunek dla kowalskich to dołożenie do sieci czegoś w
> stylu "Movie Cube" to szczyt możliwości na dziś i na jutro i do momentu
> gdy będziemy zlecać takie rzeczy na zwenątrz jak remont mieszkania. Ale
> to jeszcze trochę potrwa. Jeszcze tak z pół pokolenia, może trochę
> mniej.

Nie wydaje mi się. Dzisiejsze nastolatki - co by nie mówić - są już naprawdę
nieźle oblatane. Fakt, że bardzo często na zasadzie, że trzeba mieć A, B, C,
tu kliknąć to, tam kliknąć tamto, bez wnikania co tak naprawdę robią, ale
naprawdę dla kilkunastoletniego szczeniaka zmajstrowanie sieci w domu to nie
jest specjalnie wielkie wyzwanie.

[ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona  ]
[ szuka jego.                   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]