Re: SATA - Hot Swap ?

Autor: Mark <tenchi_at_pnet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 00:41:41 MET

?Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> w wiadomości
news:ih251h$abh$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
> fajne ta kieszenie ale czy po włożeniu dysku do tej ramki trzeba
> podpinać kable, czy ten dysk od razu ma bezpośredni kontakt z
> wyjściem w obudowie komputera,
Kieszeń składa się z dwóch części, jedną montujesz w obudowie i do niej
podpinasz kable oraz z właściwej kieszeni do której wkłada się dysk.

> i czy można do tej ramki wpiąć dysk
> ze starym złączem ATA ??
Nie, musisz kupić taką ze złączem PATA.

P.S. Przypomniało mi się że akurat wala się u mnie w domu kieszeń ze
złączem PATA. Jeśli byłbyś zainteresowany kupnem to daj znać na priv.

--
Mark
keitaro@pnet.pl