Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 08:31:31 MET

Przemysław Ryk pisze:

> Robiłeś na tym korekcję kolorystyczną, czy sprawdzałeś poprawność plików pod
> względem technicznym i puszczałeś do druku?

Ja puszczałem do druku ale kolega (grafik pełną gębą który wymyślił to
cudo) kalibrował, przez 2 lata tworzył projekty (robił korekcje) i
wypuszczał i do druku i do www.
Na początku asekuracyjnie robiliśmy jeszcze podgląd na Trinitronach ale
daliśmy sobie spokój.
Teraz pracuję na Iiyamie TN i krew się we mnie gotuje bo ktoś kierował
się przy zakupie rozmiarem i nalepką :-(

PS. Wiem że zaraz przeczytam wykład o "złotych kablach", idealnych
parametrach, oprofilowaniu maszyn drukarskich...
Jeśli Trinitrony do profesjonalnej obróbki grafiki się nadawały to ten
monitor też.
Rozglądam się właśnie za odpowiednikiem bo ten Benq już nie do zdobycia.