Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 10:12:37 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2011 08:31:31 +0100, z napisał(a):

> Ja puszczałem do druku ale kolega (grafik pełną gębą który wymyślił to
> cudo) kalibrował, przez 2 lata tworzył projekty (robił korekcje) i
> wypuszczał i do druku i do www.
> Na początku asekuracyjnie robiliśmy jeszcze podgląd na Trinitronach ale
> daliśmy sobie spokój.

Widać stosunkowo niezły egezmplarz się trafił. Jednak z powtarzalnością
kolejnych egzemplarzy takiego BenQ czy innych Iiyam, to różnie bywa. Znajomy
się kiedyś nastawił na Gateway'a (też na PVA). Po czwartym egzemplarzu,
którego nie szło porządnie wyregulować krew go zalała, dołożył i wziął
FlexScana S2233W. I odżył.

(ciach...)
> PS. Wiem że zaraz przeczytam wykład o "złotych kablach", idealnych
> parametrach, oprofilowaniu maszyn drukarskich...
> Jeśli Trinitrony do profesjonalnej obróbki grafiki się nadawały to ten
> monitor też.
> Rozglądam się właśnie za odpowiednikiem bo ten Benq już nie do zdobycia.

Różne są zapotrzebowania, różne granice tolerancji. Ja naprawdę nie
twierdzę, że każdy musi sobie do prac z grafiką kupować ColorEdge CG221 czy
CG245W. :)

[ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia.                              ]
[                                                            (Franz Kafka) ]