Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 09:13:25 MET

news:2011011521492900@grush.one.pl...

> Oczywiście, że wożenie komputera stacjonarnego jest pomyłką.
> Ale komputer przenośny jest *uzupełnieniem* stacjonarnego,
> a nie jego zastępstwem. Stacjonarny niech sobie stoi w domu,
> a przenośnego się wozi na delegację.

Tłumaczysz ludziom... i nie wskórasz nic.
Ktoś dla kogo laptop jest synonimem pozycji,
nic znaczy zdrowy rozsądek.
Znajdą 1000 powodów, aby udowodnić swoją rację.
Jak mam patrzeć na fujowy monitor (Toshiby średnio-górna półka)
to włączam desktopowy NEC 1970nx i już "w porządku mój oczątku:)"
Ja do PCta dynamicznie:) powiększałem pamięć 3 razy i mam pci-e
w które mogę sobie wsadzić co chcę:), i nie muszę wszystkiego pędzić
fajerłajerem czy uesbem.

Artur(m)