Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 00:10:52 MET

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:igvrrl$m69$1@inews.gazeta.pl...

> Dobrze kombinujesz. :-) Przydałby się DUŻY monitor. Naprawdę duży.
> Ostatnio testowałem tv LCD 32" Sharpa ale nie w rozdzielczości FULLHD
> tylko po VGA 1300x700 mniej więcej. Z 2 metrów jest ok. Z 3 już gorzej, za
> małe czcionki. Za to kolory i katy bardzo dobre.
> No i jest dylemat czy zakupić tv32" czy monitor na dobrej matrycy ale
> jakieś 24" za 2 tys.
> Nie zmienia to faktu że źródłem dalej jest wędrujący laptop. :-)

Lapki mogą co najwyżej pomarzyć o matrycy takiej jakości jakie są w
telewizorach. Stosownie do ceny. Więc skorzystanie z tej drugiej wydaje się
całkiem rozsądne. Zwłaszcza jeśli nie oglądasz jednocześnie telewizji i
ekranu komputera.

Więcej, coś takiego "Wirelessly enjoy & share laptop content on your TV
Intel Wireless Display1for laptop PCs Hassle free wireless connection to
HDTV via the home network" jest w materiałach na temat Sandy Bridge. To
skandal, że intel także wyróżnia laptopy. Tyle, że moim zdaniem, Wi-Fi nie
podoła transmisji obrazu FullHD i to jeszcze w topologii infrastrukturalnej.

Z drugiej strony takie rzeczy jak np. klipy Youtube wyglądają na ekranie
HDTV fatalnie. Wyraźnie brakuje czegoś zmiękczającego obraz.