Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2011 - 23:35:27 MET

MC pisze:

> Zastosowaniem nazywasz możliwość siedzenia z laptopem w fotelu?
> Pomijając sam sens oraz ergonomię, to możesz mieć taki sam komfort
> zasiadając z klawiaturą od desktopa.

Dobrze kombinujesz. :-) Przydałby się DUŻY monitor. Naprawdę duży.
Ostatnio testowałem tv LCD 32" Sharpa ale nie w rozdzielczości FULLHD
tylko po VGA 1300x700 mniej więcej. Z 2 metrów jest ok. Z 3 już gorzej,
za małe czcionki. Za to kolory i katy bardzo dobre.
No i jest dylemat czy zakupić tv32" czy monitor na dobrej matrycy ale
jakieś 24" za 2 tys.
Nie zmienia to faktu że źródłem dalej jest wędrujący laptop. :-)