Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 01:07:11 MET

MC pisze:

> Lapki mogą co najwyżej pomarzyć o matrycy takiej jakości jakie są w
> telewizorach.
I to mnie zastanawia. 32" tv FHD kosztował mnie 1750 zł. Laptop dell
studio 15" HDReady kosztował 3000 zł. Przepaść w jakości obrazu na
korzyść tv. Mam w domu monitor IPS 1600x1050 za 1300 zł.
Dlaczego tv jest tak tani a do laptopa wkłada się tylko TN? :-) Gdyby go
porównywać z monitorami o podobnym obrazie to powinien zaliczyć ze 3000 :-)
Czy to aż taka różna technologia?
Podobno pixel plazmy trudno zmniejszyć ale to jest lcd.
Dziwne to wszystko.