Re: Brother-tusz

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 02:39:13 MET

"animka" napisała:

> Tak szczerze mówiąc to by mi się nie chciało nieraz wstawać
> wcześnie z łóżka, ubierać,

A po co, skoro to listonosz? ;->

> A "krzyczała" Ci drukarka, że tusz się kończy a potem odmawiała
> drukowania?

I owszem, wyświetlała, że teraz to tylko będzie drukować mono.

> To jest pewnie ten cholerny/oszukańczy chip.

W kartridżu NIE MA żadnego chipa, wbrew temu co piszą na aukcjach i bełkoczą
na forach. Z tego, co widać przez tę półprzezroczystą obudowę, jest pływak i
dźwigienka. Prawdopodobnie sensory w drukarce odczytują położenie tej
dźwigienki (zależnego od poziomu tuszu w kartridżu) i na tej podstawie z
grubsza określany jest poziom tuszu. Z bardzo grubsza, stąd te średnio
wiarygodne wskazania w monitorze statusu. W samym kartridżu żadnego chipa
NIE MA, co stwierdziłem dzisiaj organoleptycznie.
Howgh!

JoteR