Re: Brother-tusz

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 02:04:48 MET

W dniu 2011-01-10 01:37, JoteR pisze:

> 14 zł pobraniowa - co oznacza, że nie musisz tłoczyć się na poczcie, to
> listonosz będzie ganiał za Tobą ;->
> O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym chipie w
> tych kartridżach ;-)

U mnie listonosz większych przesyłek ze sobą nie nosi, bo się nie
zmieszczą przez szparę skrzynki. Teraz są nowe skrzynki-wlasność mojej
sp-ni, a nie poczty i listonosze już kluczyka do otwierania od tyłu nie
mają. Nawet tym z InPostu nie chce się wjechać na górę tylko od razu
zostawiajÄ… awizo.
Tak szczerze mówiąc to by mi się nie chciało nieraz wstawać wcześnie z
łóżka, ubierać, otwierać drzwi. Kurier to chociaż się zaanonsuje,
zadzwoni wcześniej i jest oczekiwany :-)

> O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym
chipie w
> tych kartridżach ;-)

A "krzyczała" Ci drukarka, że tusz się kończy a potem odmawiała
drukowania? To jest pewnie ten cholerny/oszukańczy chip.

--
animka