Re: wymieniłem procesor...

Autor: <hnacikk_at_pocztaa.onett.pl>
Data: Wed 05 Jan 2011 - 00:18:21 MET

"JoteR" wrote:

>Możliwości są dwie. Albo wątkotwórca zełgał, że - cytuję:
>"W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka "
>i wtedy problem *być może* jest (czy na tą grupę, to zależy od tego, co
>wykrywa BIOS, no ale tego gamoń nie raczył już napisać), albo nie rozumiesz
>zacytowanego powyżej stwierdzenia,

Ty naprawde nie rozumiesz co ja do ciebie pisze ;)
Joter - wez wroc i przeczytaj moj pierwszy post w tym watku, pomysl, do czego
sie przywalilem. Mnie naprawde nie interesuje, czy piszemy na grupe o pececie,
windowsie, czy czego tam, ja wykazalem po prostu nielogicznosc Twojego
argumentu. I _TYLE_ w temacie. Ty probujesz pociagnac temat dalej i tu sie zgodze -
smiecimy na tej grupie. Ale to jest jakby wtorne do tego, o co mi chodzilo.

>Dlaczego nie poradziłeś tego wątkotwórcy, który nie dość, że napisał na
>niewłaściwą grupę, to jeszcze naubliżał tym, którzy nie domyślili się z
>fusów, jaki ma system i z jakiego na jaki zmienił procesor?

Powtorze jeszcze raz spokojnie - to nie ma znaczenia, poniewaz ja probowalem wykazac twoj blad
myslowy niezaleznie od tego czego dotyczyl temat watku. Poniał w końcu?

>Tobie też nie
>podobają się zasady polskiego Usenetu? To załóż sobie swój własny i tam
>trolluj do upojenia razem ze swoim kolegą śmieciarzem.

Tu juz sobie pozwoliles pojechac nieco za daleko i za bardzo ruszyles
wyobraznia :)