Re: wymieniłem procesor...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2011 - 00:46:07 MET

<hnacikk@pocztaa.onett.pl> napisał:

> Ty naprawde nie rozumiesz co ja do ciebie pisze ;)

"widze nowego procka" wcale nie oznacza "system rozpoznal go wlasciwie".

Sugerujesz, że wątkotwórca nie ma pojęcia, co właściwie włożył i czy to, co
mu system raportuje odpowiada stanowi faktycznemu? Może to być... ;->
A co nazw w MU, to mój pendrajw działał tak samo, gdy przedstawiał się tam
jako "USB Flash Memory Device", jak i działa teraz, gdy zgłasza się jako
"Pamięciowtykacz kieszenionośny". Czy faktycznie stanowi to problem dla
systemu, to można stwierdzić na odpowiedniej dla owego systemu grupie,
porównując np. parametry w podanym przeze mnie kluczu czy też pliki
sterownika, a nie wróżąc z fusów na pl.comp.pecet.

> Tu juz sobie pozwoliles pojechac nieco za daleko i za bardzo ruszyles
> wyobraznia :)

Taka jest licentia poetica trollingu, a wszak wątek już dawno przestał być
merytoryczny ;->
Zresztą od początku nie był, wątkotwórca nie dał mu żadnych szans...

JoteR