Re: wymieniłem procesor...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 23:46:53 MET

<hnacikk@pocztaa.onett.pl> napisał:

> I znowu naginasz. Ty niedawno widziales _jeden_ a nie jedyny przypadek.
> Rusz mozgownica i nie sugeruj brak innych mozliwosci.

Możliwości są dwie. Albo wątkotwórca zełgał, że - cytuję:
"W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka "
i wtedy problem *być może* jest (czy na tą grupę, to zależy od tego, co
wykrywa BIOS, no ale tego gamoń nie raczył już napisać), albo nie rozumiesz
zacytowanego powyżej stwierdzenia, ale tu doprawdy nie wiem, na którą grupę
cię skierować.

> Pewnie ze nie, ale jak najezdzasz na ludzi to przynajmiej przemysl
> porzadnie co piszesz.

Dlaczego nie poradziłeś tego wątkotwórcy, który nie dość, że napisał na
niewłaściwą grupę, to jeszcze naubliżał tym, którzy nie domyślili się z
fusów, jaki ma system i z jakiego na jaki zmienił procesor? Tobie też nie
podobają się zasady polskiego Usenetu? To załóż sobie swój własny i tam
trolluj do upojenia razem ze swoim kolegą śmieciarzem.

> Nie ja mam problem wiec mi ten FUT niepotrzebny.

Masz, tylko go nie dostrzegasz.

JoteR